תרגום לא מוצלח
שלום ג'סי,
אתה בהחלט יכול להתלונן על רמת התרגום בפני המתרגם, אולם חשוב שתביא דוגמאות קונקרטיות לבעיות בתרגום. חשוב להבין למה אתה חושב שהתרגום לא מוצלח. אתה יכול, כמובן, לבקש פיצוי – אבל לא בטוח שתקבל, כמו על כל שירות אחר שאנחנו מקבלים ולא מרוצים ממנו. אפילו במסעדות לא תמיד מוכנים לפצות אותנו על שירות גרוע.
יש לזכור שתחום התרגום אינו מוסדר עדיין בישראל, ואם אתה והמתרגם לא חתמתם על הסכם כלשהו שמאפשר לך לקבל פיצוי, הוא לא חייב לפצות אותך.
אני מאמינה שאם קיבלת את השירות מסוכנות תרגום, ותוכל להצביע על הבעיות בתרגום, אתה בהחלט יכול לדרוש שיעבירו את התרגום למתרגם אחר ללא עלות נוספת. נציג הסוכנות לא חייב להסכים, כמובן, אבל למען מוניטין החברה, מן הראוי שיעשה זאת.
אשמח לסייע בשאלות נוספות,
בברכה,
גל